Pages

හොඳ හෝ නරක comment එකක් දාල යන්න අමතක කරන්න එපා.. :)

Wednesday, September 5, 2012

හතර වරං


අෆොයි.. ඔන්න යන්තම් ආයෙත් ආව සිංහලෙන් Tips Tricks & Hacks අරගෙන. හැබැයි ටිකක් අලුත් මුහුණුවරකින් වෙනස් නමකින්. 2010 ඔක්තෝම්බර්  03 වෙනිද මට ආපු mail එකක් දැකල මට හීන් දාඩිය දැම්ම. :O

Hello, Your blog at http://tips-sinhala.blogspot.com/ has been reviewed and confirmed as in violation of our Terms of Service. :/



බ්ලොග් එක remove කරල. විස්තර බලද්දි post වල තිබ්බ virus code ටික තමයි මුල. උන්ට code එක තේරුනාට සිංහල තේරෙන එකක්යැ. කොහොම උනත් වැඩේ පත්තු වෙන්න කලින් මං blog එකේ backup පාරක් දාගෙන තිබ්බෙ. :D මගෙ වැඩවල පිලිවෙල කියන්නෙ ඒ backup එක හොයාගන්නවත් නෑ. :/

ඔය අතරෙ තමයි මං ඉංගිරීසියෙන් The Technical Avenue පටන් ගත්තෙ. පටන් ගත්තට මොකද අපේ සිංහල බ්ලොග් කරුවන්ගේ සංසදය දාල යන්න දුකයි. English blog එකක් සිංහල බ්ලොග් කියවනයට add කරන්න බෑනෙ. ඒත් ඉතින් දැන දැනමත් මම add කරන්න try පාරක් දැම්ම. ඒත් හරි ගියේ නෑ. ඔන්න ඉතින් ඔහොම ඉන්නකොට තමයි මට හම්බ උනේ සිංහලෙන් Tips, Tricks & Hacks වල backup එක. ඒක දැක්කම මට නිකන් පික්සු වගේ. දඩ බඩ ගාල වැඩේ පටන් ගත්ත. නම වෙනස් කලා. අලුත් නම හතර වරං. යෝජනා කලේ හිරු TV  බලන ගමන් අපේ එකෙක්. The Technical Avenue theme එකම මේකටත් දැම්ම. ඔන්න ඉතින් ආයෙත් සිංහලෙන් වැඩේ පටන් ගත්ත. The Technical Avenue  blog එකත් කරගෙන යනව. ඉතින් සිංහලෙන් Tips, Tricks & Hacks එක්ක එකතු වෙලා හිටපු හැමෝටම යලිත් ආරාධනා..! :)

No comments:

Post a Comment